Πρόκειται για εξατομικευμένο πρόγραμμα παρέμβασης προκειμένου να προληφθούν και να αντιμετωπιστούν οι μαθησιακές δυσκολίες ώστε να βοηθηθεί το παιδί στο σχολείο.
Η παρέμβαση έχει ως στόχο την βελτίωση της:
- νοητικής ικανότητας (γλωσσική & πρακτική)
- τη μνήμη ακολουθιών (βραχύχρονη ακουστική –οπτική, μακρόχρονη, εργαζόμενη)
- την ολοκλήρωση ελλιπών προτάσεων (γλωσσική επεξεργασία στο επίπεδο της λέξης και της πρότασης)
- τη γραφο-φωνολογική ενημερότητα (οπτική- ακουστική αντίληψη, φωνολογική επίγνωση)
- νευρο-ψυχολογική ωριμότητα (οπτικο-κινητικό συντονισμό, γνώση αριστερού – δεξιού, προσανατολισμό, πλευρίωση)
Η χορήγησή του απαιτεί ειδική εκπαίδευση και χορηγείται σε παιδιά ηλικίας 5-12 ετών αλλά και σε μεγαλύτερα παιδιά που παρουσιάζουν σοβαρές μαθησιακές δυσκολείες-δυσλεξία.