ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΘΗΝΑ

Θεραπευτικές Μέθοδοι

 

Πρόκειται για εξατομικευμένο πρόγραμμα παρέμβασης προκειμένου να προληφθούν και να αντιμετωπιστούν οι μαθησιακές δυσκολίες ώστε να βοηθηθεί το παιδί στο σχολείο.

Η παρέμβαση έχει ως στόχο την βελτίωση της:

  • νοητικής ικανότητας (γλωσσική & πρακτική)
  • τη μνήμη ακολουθιών (βραχύχρονη ακουστική –οπτική, μακρόχρονη, εργαζόμενη)
  • την ολοκλήρωση ελλιπών προτάσεων (γλωσσική επεξεργασία στο επίπεδο της λέξης και της πρότασης)
  • τη γραφο-φωνολογική ενημερότητα (οπτική- ακουστική αντίληψη, φωνολογική επίγνωση)
  • νευρο-ψυχολογική ωριμότητα (οπτικο-κινητικό συντονισμό, γνώση αριστερού – δεξιού, προσανατολισμό, πλευρίωση)

 

Η χορήγησή του απαιτεί ειδική εκπαίδευση και χορηγείται σε παιδιά ηλικίας 5-12 ετών αλλά και σε μεγαλύτερα παιδιά που παρουσιάζουν σοβαρές μαθησιακές δυσκολείες-δυσλεξία.